Marketing I. (digitális marketing)
I. helyezés: Horváth Kata - Brand No.1 – The definition of a brand that incorporates the greatest potential of success by neuromarketing tools (Konzulens: Dr. Molnár László - Dr. Hajdú Noémi)
II. helyezés: Tóth Boglárka - A Szallas.hu Zrt és a Z generáció (Konzulens: Dr. Szakál Zoltán)
III. helyezés: Plósz Ágota - A webshopok auditálásának módszerei (Konzulens: Dr. Molnár László)
Marketing II. (Társadalmi marketing)
I. helyezés: Polonkai Ádám - Motivational Factors of Volunteering in Hungary – Personal Aspects of Social Marketing (Konzulens: Dr. Hajdú Noémi - Dr. Nagy Szabolcs)
II. helyezés: Kiss Dorottya Fanni - Pályakezdők a beszerzésben. Vállalati elvárások, pályakezdői kompetenciák. (Konzulens: Dr. Molnár László - Dr. Nagy Szabolcs)
III. helyezés: Horváth Petra Eszter - Látássérültek és a fogyasztói magatartás (Konzulens. Dr. Molnár László)
Humán erőforrás
I. helyezés: Doszpoly Petronella - A digitális átalakulás hatása a kontrollerekkel szemben támasztott kompetenciaelvárások alakulására (Konzulens: Dr. Musinszki Zoltán)
II. helyezés: Batta Norbert - A bankszektorban dolgozók helyzete Magyarországon (Konzulens: Dr. Lipták Katalin)
III. helyezés: Kisantal Barbara - Milyen szinten befolyásolja a szociális média a fiatalok életét - különös tekintettel a világjárvány hatására (Konzulens: Siposné Dr. Nándori Eszter)
Gazdálkodási
I. helyezés: Madarász Laura - A körforgásos szemlélet megjelenése a vezető divatcégek értékláncában - The view of circular recycling in the fashion industry (Konzulens: Sáfrányné Dr. Gubik Andrea)
II. helyezés: Greutter-Gregus Éva - Okos városok környezeti dimenziójának vizsgálata (Konzulens: Dr. Szendi Dóra)
III. helyezés: Birinyi Laura - A blokklánc jövője a fogyasztók szempontjából (Konzulens: Dr. Csiszár Csilla Margit)